Ftmsre canım bende ikinciye hamileyim carsamabaya kadar dogurmazsam doktor suni ile baslatcak ilk doğum da 4 cm açıklıkla gittim 4 saat suni alıp dogurmustum acaba bu ikinci kolay olurmu herkes ikinci doğum kolay diolar senin ki nasıldı korku bastı kendimi avutmam lazım 😂😂