ZeynepSemegirAkkurt Süt varsa soğuk yada ılık ondan iç canım yoksa da sıcak tatlı su iç oda geçiriyor
Fevziye Ben 3 ay çektim o problemi ve gece uykuları haram olmuştu artık,gaviskon şurup ve famodin kullandım geçmedi en son doktorum panto isimli bir ilaç yazdı kurtuldum şükür🙏Hoş bu seferde son ayım olduğun için yine uyku yok😊