Selmagkk Kızlar ilk defa haftaya ultrasonda bebeğimi görücem inşallah kan testi vs istermi doktor özele gidicem aç tok nasıl gidilmeli
Bella332 Selmagkk ben tüm hamileliğim boyunca tahlilleri sağlık ocağında yaptırıp ozeldeki muayenelerime öyle gittim ekstra tahlil ücreti vermemek için
Brcuburci Selmagkk kaçıncı haftadasiniz ben devlete gidiyorum başından beri.ilk.gittigimde tam.kan ve idrar aldılar her ay gittiğimde kan tahlili veriyorum aç tok bişey demediler
hande0104 Selmagkk kan tahlili istiyor canım birde idrar istiyor tüm değerlerine bakıyor çünkü ben aç karnına gitmiştim nolur nolmaz diye . Aynı şekilde bende sağlık ocağında yaptırdım tahlilleri sonuçları e nabız üzerinden indirip doktoruma göstermiştim .
bahardaa Ultrasonda gördükten sonra ister kan tahlili değerlere bakmak için ben sonra ki gün sağlık ocağında aç karnına yaptırmıştım
Selmagkk Bella332 aa çok mantıklı aslında birdaha tahlil içinde beklemeye gerek kalmaz yanlız sağlık ocağındaki doktoruna ne diyosun canım sonuç için
Bella332 Selmagkk aylık kontrole geldim diyorum, özel hastaneye goturcwm demiyorum desem belki gıcıklık yapabilirler 😂😅
Selmagkk hande0104 sanırım çoğu böyle yapmış sağlık ocağından alıp gitmiş bende öyle yapıyım örnek oldu banada😅
hande0104 Selmagkk Her yerde öyle oluyor , doktorda aynı gün sonuçları istemiyor ki zaten sıkıntı olmaz yani