Merhaba hanımlar, burada çok yeniyim.🙈 10+2 taze bir gebeyim. En başından beri özellikle bir belirtim yok. Mide bulantısı, tiksinme, koku hassasiyeti, halsizlik, uyku hali vs hiç yok. Gün içinde oluşan yorgunluk akşamları hissettiriyor kendini ama başka birşey yok. Böyle olunca biraz tedirgin oluyorum, herhangi bir kötü durum yoktur değil mi diye?😕 11.haftada dr.um görüşmeye çağırmıştı, 6+1de kalp atışını duyduk herşey yolunda 11.hafta gelin tekrar dedi. Bu süreç içinde olumsuz birşey olsa hissedilir yada ortaya çıkardı değil mi? Tecrübeli olanlar yazabilirse çok sevinirim.🙏🏼