Merhabalar,
İlk hamileliğim ve 35+2 haftalığım. Bugün Nst’ye bağladım kasılmalarım çıktı. Ayrıca doktor alttan muayane edince 2 cm açılmam olduğunu ve 10 güne doğurabileceğimi söyledi.
Sormak istediğim soru kasılma ya da sancı geldiğinde 15 dakikada 1 gelmesi nasıl oluyor. Yani 15 dakika boyunca kasılma yada sancı oluyor sonra 1 dakika mola mı veriyor.
Kafam karışık ve açıkcası bilmiyorum.
Bu konuda ayrıntılı bir şekilde tecrübeli biri yardımcı olabilir mi?