Kızlar benim bir oğlum var 2 yaşında , ona ilk aydan hamile kalmıştım. Bu adetimin 3. Günü doktora gittim korunmayı bırakacağım diye vajinal muayene yaptı sol yumurtalık sağ yumurtalık rahim diye anlattı uzun uzun baktı. Sorular sordu adetin kaç günde bir 28-32 dedim, kaç gün sürer 5 , en yoğun olduğu günler 2 ve 3 , en yoğun olduğu günde kaç ped dolar 5-6 , ilk bebeğe nasıl hamile kaldın , nasıl doğum yaptın gibi gibi aklıma gelenler . Sorum göremiyorum dedi o kadar. Burda görüyorum kan tahlilleri amh fsh lh falan benim doktorum hiç bakmadı neden acaba