Neyaparsanaskileyap Özelde doğum yapmayı mantıklı buluyor musunuz 25 bin falan verip yoksa tercih devlet hastanesi mi
Yesillendik_ Neyaparsanaskileyap ilkini özelde doğurdum ama çocuğumu devletten para almak küvezde yatirdiklarini düşünüyorum o yüzden bu sefer tercihim devlet olucak :)
susam_18 Neyaparsanaskileyap ben riskli gebeyim doktorume her an ulaşmam lazım o yüzden özel. Acile gitmeye kalksam alttan muayene etmeden birşey yapmıyorlar. En azından burda ki hastane.
gaydirigubbakcemilem Neyaparsanaskileyap konforum ve ilgi için özele gidiyorum ikinci gebeliğim aynı hastaneyi tercih ettim
Mejsa Neyaparsanaskileyap ilk kontrolümü devlette oldum kadının odasından çıktığımda ağlayacaktım beton gibi bir surat soru soramadım 5 dk sürmeden çıkardı içerisi bomboşken numarasını rica ettim bir sıkıntı olursa en azından yazarım diye onu bile öyle verdi ki bir daha gitmedim sonrakinde özele gittim kontrole kalp atışını dinledik eşimi içeri davet ettiler girdi oda şahit oldu doktor sormak istediğim her şeyi ben sormadan söyledi bilgilendirdi ayrıca doğum anındaki rahatlıklar vs için kesinlikle özel düşünüyorum ben hala ilk randevumda dahi devlete gitmiş olmanın pişmanlığı var üstümde
ggmom Neyaparsanaskileyap tamamen hastane ve doktorlarla alakalı bir durum bu ne develt hastaneleri var özel yanından geçemez ya da tam tersi devletin kapısından bile geçilmez ben ilk gebeligimde hastane güzel ebeler güzel diye devlette devam ettim ama doktorlardan yuuzm gülmedi şimdi olduğum yerde istesemde devlete gidemem aşırı kalabalık göçmen dolu ozeldeki doktorum da çok ilgili
Birminik1 Neyaparsanaskileyap uzun kararsızlıklar sonucu devlete karar verdim😊 ilk dogumum özeldeydi, suan o hastanenin devletten farkı kalmadı, ayrica devletteki doktorum cok cok iyi ilgili her konuda yardımcı oluyor saosun, tamamen şans işi
Beyza_12 Neyaparsanaskileyap ben ilk doğumu özelde yaptım şimdi ikinciye hamileyim yine özele gidiyorum doğumu da orda düşünüyorum ☺️çok güzel ve konforlu oluyor doğum ve sonrasında bakım yani nelere para vermiyoruz burda bir can değil iki can söz konusu bizimde öyle maddi durumumuz aşırı iyi değil orta derecedeyiz ama sağlığım herşeyden önemli
Leylaaa_46 Neyaparsanaskileyap bence özel . İnsan gibi davranıyorlar en azından benimde doğum ücretim 25 bin ama rahatlık ilgi için özelde olacağım doktorum çok iyi çünkü . Devlette insan yerine koymuyor azarlayıp duruyorlar Türk vatandaşlarından çok suriyeli var çok pis kokuyor . Temiz bulmuyorum
Zeynomsu Neyaparsanaskileyap sen nasıl rahatsan kafan nasıl rahatsa, kendini nasıl güvende hissediyorsan 🥰 doğum çok özel içinden geçeni yap☺️🙏🏻