Babyone1 mineeeee bende bugün çok yürüdüm inanır mısın ayıptır söylemesi bir ishal tuttu akşam dedim herhalde erken doğuracağım korku sarıyor insanı bu saatten sonra her an doğacak gibi
mineeeee Babyone1 benimki sezeryan olacak. Doktor cuma dedi ama pazartesi gün verecek ama dediğin gibi erkenden sancim tutacak diye korkuyorum😔
Asyaalpkerem Bende uyuyamıyorum 😭son 3günüm Çarşamba Doğum sitres hat Safa’da bel ağrım var biraz Doğum hikayelerini okuya okuya bi hal oldum burda
NurDemir Ben de 😕 sinirden ağlamak istiyorum artık gözümde gram uyku yok.1 aydır böyleyim sabaha kadar oturuyorum,sabaha çok var,eşim horluyor ufffffff 😔
sumeyyezumra bende de var kaşıntı ben 6 haftadir uyuyamiyorum ne zaman dogurursam o zaman kurtulcam 😂 o zaman da bebek uyutmicak analık zor iş