sacmalamakizim İyi geceler kızlar bugün idrar tahlili verdim, çünkü sık, sık enfeksiyon oluyorum kokulu akıntım vs. oluyor, sanırım normal çıkmış doktor yine de toz verdi ama kullanmama gerek yok galiba 😊