newmommmyy2 Hanımlar benim çocuk bi yere yetişecek galiba 5 gün önden gidiyormuş mayıs annesi olucam derken nisan annesi olucam galiba bu gidişle 😅 böyle önden giden varmı? 3 haftaya kadar bir sıkıntı olmuyor galiba diye biliyorum
Minik1tirtil newmommmyy2 sürekli 5 gün önden gitme olmaz merak etmeyin bidaki kontrolde haftası ile uyumluda çıkabilir 🙈❤️
Neferut newmommmyy2 benimki yaklaşık 3 hafta önden gidiyor ama yakalar diyorlar sata göre doğum oluyormuş zaten
Gizemnur_ Bende hep normal gidiyordu geçen bi hafta geriden geldi sonra geri yakaladı haftasını sonra yine aynı Cihazdan kaynaklanıyor olabilir 🐣
Elfelf475 newmommmyy2 bu öyle her ay önden ya da geriden olan bir durum değil aslında. Bu hafta öyle denk gelmiştir bir ay sonra 3 gün geriden gelir. Bunlar o anki hareketiyle bile ölçüde olan değişimler. O 3 hafta olayı da aradaki farkın ya da yanılmanın fazla olmasından dolayı önemli aslında 🙃
Almira_ newmommmyy2 benmki 2 hafta önden gidiyordu şimdi haftasına uyumlu hale gelmiş. Normale dönüyor bebek ileride yani
ayse_varol newmommmyy2 Canım ben 31 haftalığım bebeğim yaklaşık 8 gün önde 3 haftaya kadar problem olmuyor.
busraavmz Ben de 28.haftadayim. Uzun suredir bir hafta önden gidiyor. Aradaki fark açılmadığı sürece sorun değil dedi doktor. Galiba ortalamadan azıcık büyük olacak bizim bebişkolar ☺️
Kardelen92 newmommmyy2 benim yegenimde 37 haftada dogumu baslattilar cunku kilosu boyu basi 39 la uyumluymus normal dogum olmaz diye ileriki haftalar onemli oluyo genelde . Suan bnmde 8 gun ilerde gorunuyo hayirlisi
Bella332 newmommmyy2 benimde hep 1-2 hafta önden gidiyordu ilk öğrendiğim andan.beri ama şu an 37+4 um . Sadece 2 gün önden görünüyor
ggmom newmommmyy2 ilk oğlum 36+4 doğdu gelişimi 39 a gelmişti nst de sancı çıkınca doğum oldu şimdi ki de 33 te 35 görünüyor doktor bekler dedi ama bakalım