Merhaba 22 haftalık hamileyim. Rahmimim ortasında perde var. O yüzden bebeğim rahmimim yarısında yaşıyor. Bebek hareket ettikçe rahmimin yarısı 2 cm taş gibi yükseliyor. Diğer tarafı 2 cm aşağıda kalıyor. Simetrik olmayan şekil bozuklukları oluyor. O sırada biraz ağrım oluyor, kasılma gibi. Bunu yaşayanlar var mı? Normal mi böyle şeyler bilemedim