Merabalar hanımlar , Meryem ana otu nasıl kullanılır , doğum anımda sıcak suya mı konur ve Meryem suresiyle mi okunur. Doğum bittikten sonra mı çıkarılır, atılır vs tam bilgim yok ordan burdan duyduklarım bunlar . Aydınlatacak olan var mı ? Faydasını gören annelerimiz var mı?