meltembadem Ezgiatay benimde sağda direnç var aspirin önerdi doktorum 36. haftaya kadar, aspirin kullanamadığım için kan sulandırıcı başladık. İlerleyen zamanlarda gebelik zehirlenmesi tansiyon gibi durumlar olabilir dedi o yüzden ilaç başladım
Ezgiatay Ben detayli ultrason için periontologa da gittim o da aspirin vermedi kendi doktoruma da 1 hafta sonra gittim o da vermedi takipte olacağız dedi. Fakat çoğu kişi kullanıyor bana neden verilmedi aklımda soru işareti kaldi açıkçası