Makbule_ benimki son haftalarda öyle oldu ve aşırı hareketsizleşti şöyleki her gün 2 kere nst ye giriyordum ve kordonun dolanmasından dolayı kan akımı yavaşladığı dan gelişimide azalmıştı ve hareketlerinde azalmıştı ve en son 36+5de Dr hemen almamız lazım dedi yoks pişman oluruz dedi ve doğduğunda ayak bileginin MOS mor olduğunu gördük. Sizde mutlaka Dr gidin ve doktorunuz gerekli görürse sürekli nst ye girip ve hareketlerini takip edin