Rbyglc 40 olduk gelmiyor salı günü yatış zamanı 😥😥😥 Suni verecekler galiba tabi acılmama baglı karar verecem ben ama ister istemez tedirginim.. Kararsızım
acelyamom Rbyglc nasıl açılmanıza bağlı 40.haftadan sonra da tedirgin olmaz mı insan kakasını yutar diye bende sizinle aynı durumdayım bende kendi sancım olsun istiyorum 😔
Tubagrnc Rbyglc 40+2 de sıfır açılma çocukda 4 kilo olunca son anda sezaryene yönlendirdi doktorum pişman değilim çocuk iyi olsunda ha normal ha ameliyat farketmez şimdi mışıl mışıl uyuyor darısı başınıza ☺️🙏🏻
Rbyglc acelyamom canım acılmam olmazsa fazla suni cekme den sezeryana girmeyi tercih edecem bebekte suanda bir sey yok bakalım insallah
23Zumra Minikdunyam canim meryem duasi okuyun diyorlar ve bir kactane daha var meryem duasini 7 suya okuyup icmesi lazim sancisi olan kadin ama bir kac tane daha dua varmis