Muhammedmomss sanciniz var cikmayiversin. Bebeğini tasiyorsunuz. Erkekleri anlamıyorum gerçekten. Esin ve karnındaki bebek zor durumda, eşin acı çekiyor ama gezmekten geri durmuyorsun. Karşıyım böyle şeylere ya. Geçen hafta çok hastaydım, griptim. eşimin her Çarşamba halısaha maçı vardır. gidecekti hastayım diye gitmedi. Gitseydi burnundan getirirdim 😀😀 düşünmek lazım böyle şeyleri