Rabiiakaradas Hanımlar selam . 36+3 haftalık hamileyim geçmeyen bir sancım var saatlerdir doğum için daha erken oldugunu düşünüyorum ya bu haftalarda dogum yapan var mı sorun olur mu
Zuluss Rabiiakaradas 37 haftada sezeryan olan var ben o gün doktora gitdim sancısı vardı birinin sezeryana aldılar
Kelebegimmm Rabiiakaradas sanci derken regl agrisi gibi mi?bende oyle oldu bu gun hem bebek asagiya baski yapiyor hemde gecmeyen regl agrisi.37+2 haftamiz
Kubraalp67 Rabiiakaradas tam 36 haftalık oldum bugün 2 gündür geçmeyen ara ara daha da bastıran sancım var. Cuma günü doktor kontrolüm var onu bekliyorum gitmek için. Doktorum doğsa bile sorun olmayacağını korkmamam gerektiğini söylediği için daha da rahatım.
Rabiiakaradas Kubraalp67 evet benimde doktorum dün öyle söyledi kontrolümde haftaya yine çağırdı bu süreç içerisinde her hangi bir ağrı nişan su gelmesi olursa direk acile gel ebeler baksın dedi bakalım
Kubraalp67 Rabiiakaradas evet aynen bana da direkt acile gel bir telefon kadar sana uzağım hemen çıkar gelirim saat kaç olursa olsun ara dedi. Belim o kadar ağrıyor ki doğrulamıyorum iki büklüm yürüyorum evde resmen.
Rabiiakaradas Kubraalp67 bende öyle resmen kemiklerim sızlıyor🥲 inşallah hayırlısıyla bir an önce sağsalim kolay ve hızlıca doğururuz