bahardaa ben çok panik atak bir insanım iğneden de çok korkarım. Spinal olmadan önce bunu doktora belirttim ve öncesinde ufak bir sakinleştirici verdi ama vermese de olabilirmiş gerçekten elimin üstünden açılan damar yolu daha çok canımı yaktı hissetmedim sayılır. Sonrasında hemen işleme başladılar karnıma da bastırdı evet hissediyorsun ama acı değil sadece bastırdığını hissettim ben bazıları yok nefesim kesildi yok oram böyle oldu diyor asla asla öyle bir şey yok yani canı çok ama çok tatlı bir insanımdır gayet konforlu geçti. Genel anestezi de zor değildi ama ilk uyandığımda çok ağrım oldu çok hissettim acıyı o yüzden bebeğime odaklanamadım bu da öyle olmadı ayık çıktığım ve hiçbir şey hissetmediğim için bebeğimle daha güzel ilgilendim ve sütüm hemen geldi