Hatice4136 şu an 2. Hamileliğimi yaşıyorum. İkisinde de polis vardı. Bu konu hakkında tüm sorularını cevaplayabilirim. 2 yaşında oğlum var ona hamile kalabilmek için kürtaj yaptılar bana, bu şekilde tahmin poliplerden temizlendi. Tabi o zamanlar tam araştırmadım hata yapmışım olması gereken işlem bu değilmiş. Doktora güvendim o da parasına baktı Ümraniye afiyet hastanesinde bir günde bi kadar ile kürtaj oldum. Tabiki çok şükür çocuğum oldu ama işlemin yanlış olduğunu 2 sene sonra öğrendim. Ben çocuk istediğim için normal bi muayene gidip öğrenmiştim. Kürtajdan sonra doktor 3 ay eahim kendşni toparlar sonra hamile kalırsın dedi ve dediği gibi de oldu 4 ay sonra 1 aylık hamileydim. Kürtajdan sonra ağır kaldırmadım 1 hafta özellikle dikkat ettim yapışıktık olmadın diye. 2. Çocuğu düşünmeye başladığımızda ben aralarında iki yaş olsun istiyordum korunmayı bıraktık ama 5-6 ay olmayınca tekrar muayene oldum. Tekrar polip dediler. Bu sefer kafama takıldı doğum yaptığım doktor HİSTEROSKOPİ olacaksın dedi. O nedir dedim. Kamerayla girip görerek temizleceğiz dedi. Kürtajda belki de hepsi temizlenmedi bu yanlış bi işlem dediler. Bunu diyen sarıgazi bölge hastanesinde doğum yaptığım doktorumdu çok iyi gümgüm konuşan bi kadın. Sonra kafama yakıldı oradan Ataşehir Medicana ya profesöre randevu aldım. İşlemi söylemdim yorum alabilmek için. O adamda histeroskopi olacaksın dedi. Sonra ben ilk doğum için kürtaj olduğumu söyleyince üzgün bakış atıp sen kendine ne yaptırmışsın kızım dedi. Sonra bende apar topar Ocak ayında Zeynep kamil hastanesine gittim çok hızlı bi şekilde işlemler yapıldı ve ameliyatımı oldum. İnanın hiç bir şey hissetmedim. Her şey çok güzel geçti. Adetin bittiği gün gidiyorsun temizliyorlar çok kısa ağrısız bir işlem çıktım eve geldim normal oğlumla ilgilenmeye devam ettim. Ocak 18 de ameliyat oldum. Mart 10 da 1 aylık hamile olduğumu öğrendim. 1 ay sonra hamile kalmış oldum. Şu an 33+3 ile ikinci oğlumu bekliyorum kısmetse. Darısı hayırlı ve sağlıklı bir şekilde size inşallah 🤲🏻🫶 bu arada prof şey demişti vücudun kendi polip üretiyor olabilir. Yada önceki işlemden kalmış olabilir dedi. Sen senede 1 kere kontrol ettir kendini demişti.