Gizem-uzum ben oğlumun doğumunda 3 yıl önce spinal olmak istedim iki defa sırtımdan o iğneyi yememe rağmen uyuşmadım. mecbur genel yapıp uyuttular ve ben böyle hayal etmedim diyip ağlayarak ameliyat başlamış oldu. uyandığımda aynı ağlamam ile uyanıp bi süre düzelememiştim. travmam oldu resmen bu olay. 15 güne kızım doğacak nasipse, spinal hayalim hala var ama cesaretim yok. hastane farklı anestezici farklı ama doğum anında kucaklaşma hayalimi gerçekleştirebilir miyim hala bilmiyorum. direk genel isteyip sağlıkla kavuşmayı istiycem sanırım ama içim hep buruk kalacak. neden uyuşmadığımı sorduğumda mantıklı bir açıklama hiç duyamadım. fazla heyecan, korku tetiklemiş olabilir dediler bilmiyorum. kusura bakmayın güzel bir deneyim anlatmayı isterdim ama yaşayamadım ki