Nursotu Merhaba arkadaşlar düzensiz bir şekilde adet oluyorum son adet günüm 19 Eylül ilk kez ovülasyon testi uyguluyorum bir kaç gündür yapıyorum ama testi hiç koyu görmedim telaş yaptım biraz sizce ne zaman koyu görürüm tahmini yardımcı olur musunuz ☺️
Maviss718 Nursotu adet biter bitmez başlaman lazım her gün aynı saaatlerde ve 2 saat öncesinden sıvı alımını bırakman lazım. Bunların hepsini yaptıysan daha yumurtlaman oluşmamış devam et teste canım. Adetin düzensizse yumurtlamanda düzensizdir büyük ihtimal o yüzden adetin bitince diğer gün başla adet olana kadar yumurtlama görene kadar devam et
edis22 Nursotu benimde adet düzensizde siz bunun için Dr gittinizmi? Tedavi falan uygulandımı düzene girmesi için?
Nursotu Maviss718 teşekkür ederim daha bugün dikkat ederek uyguladım çok bir bilgim yoktu sıvı tüketimine fln dikkat etmiyordum acaba kaçırdım mı diye düşündüm ☺️
edis22 Maviss718 adete ykında yumurtlama olabiliyor dimi? Yoksa sadece adeti düzensiz olanlardamı böyle oluyor?
Solmaz-Papatya Bir iki güne pik olur hergün aynı saatte bide sıvı alımına dikkat edin en az 2 saat içilmemesi lazim
Nursotu Solmaz-Papatya hemen hemen bir haftadır yapıyorum bazen silik şeklinde oluyor son iki gündür fln biraz daha koyu heralde geç yumurtlama oluyor diye düşündüm 😊
edis22 Nursotu ben hiç kullanmadım da ovulasyon biraz acemiyim o 2. Çizgimi koyulaşınca yumurtlama oluyor?
Nursotu Maviss718 çok teşekkür ederim rahatladım bıraz daha düzenli yapar tekrardan bilgi almak içim yazarım 😂
Maviss718 Nursotu tamam canım her gün bile yapıp atabilirsin yani sorun yok yardımcı olurum ama dediğim gibi dikkat et bu dediklerim önemli yani 😊
Nursotu edis22 gittim söyledim doktor bir sıkıntı görmedi hatta muayene etti 4 5 güne catlar demişti düzensiz olduğu için ne zaman hamile kalacağını bilemezsin dedi spermin vücutta kalma süresi beş gün dedi hani o gün yapmasam bile dedi ya da ovülasyon testi kullanabilirsin demişti
Nursotu edis22 ben hemen hemen her ay oluyorum ama bazen 33 günde bazen 20 günde bazen 25 hatta bazen 14 günde karışık yani ne zmn olduğu belli olmuyor
Nursotu edis22 evet ikinci çizgi de ilk çizgi gibi hatta omdan daha koyu olduğunda oluyormuş bende yeni yeni öğreniyorum ☺️
edis22 Nursotu hummm. Bazıları Dr git adet düzenleyizi ilaç falan versin diyorlarda. Banada vajinal ultrason yapmıştı birşeyin yok demişti. Spermin 5 gün kaldığını bilmiyordum. Demek tam yumurtlama günümüz yapmadakda olabiliyormuş dimi?
edis22 Nursotu bide bu avulasyon tekli olarakmı satılıyor yoksa bir paket halinde mi? Paket halindeyse kaç tane içinde oluyor?