sedseda Kızlar hatırlayanlar illaki vardır. Bu yavrumuz erken doğmuştu baya bi. Geçen yıl ağustos ayında doğmustu. Artık forumda pek rastlamıyorum. Acaba durumu nasıl haberi olan var mı🙂