Ftmasln genelde ilk muayeneleri küvezde olur, çıktıktan sonra da muayene olup öyle teslim ediyolar, yani benim çocuklara ve denk geldiğim bebeklerde öyle oldu. Göz dr u rop sonucuna göre 1 ay sonra veya 3-6 ayda bir takip gerekirse söylüyor. Herhangi bir sorun çıkmazsa takipten düşüyo. Sonuca bağlı yani ama önemli bir muayene doktorunuz yapılmalı dediyse ihmal etmeyin, cımbız gibi bir aletle göz kapaklarını sabit tutuyorlar o sırada bebekler çok ağlıyo diye anneler götürmek istemiyo ama , Allah korusun önemli bir sorun varsa erken tanı erken müdahale çok önemli