Mustela ve bepanthol arasında kalmıştım bepanthol aldım yorumları daha iyiydi. Bir de taaa bizim zamanlarımızdan beri varmış yeni duydum popolin diye bir krem anneannem bile diyor en iyisi bu🙊 bizim burda eczanede satılıyor ayrıca trendyolda da var bi tüp de ondan alacağım çok övüyorlar