Sedaaa0 Kızlar, 14 haftalık hamileyim doktorum 3 haftada bir rutin kontrole çağırıyor sizlerin de böyle mi
Elizveannesi Sedaaa0 ayda 1😑 Keşke ben de 3 haftada 1 gitsem.. İnsan daha sık görmek istiyor bebeğini ❤️
Sedaaa0 Biz Tunceli’den Elazığ’a gidiyoruz ondan dolayı sordum sürekli imkanımız olmuyor gitmeye hava şartlarından dolayı acaba biz mi sık gidiyoruz diye düşündüm bende 😊