Benim 4 den 8. Haftaya kadar adet sandım gebeymişim progestan hap kullandım 1 haftada geçti azalarak lakin 13. Haftada pantolon da kuru yer kalmayacak kadar kanamam oldu 10 gün hastanede yattım kanama alanı küçüldü diyen de oldu hastanede yatarken yok diyende 2 hafta önce taburcu oldum 17 haftalığım günde 3 fitil kullanıyorum kanama yok ama bugün doktorum bebekten büyük içerde kanama var kontrole bile 1 ay sonra gel ayakta kalma diye gelme hemen diyorum dedi ve çok korktum 1 aydık tuvalet hariç kalkmıyorum ona rağmen bu normalmi