Seyma258 Haftadayım 3 gündür kabızlığım var her gün çıkmama rağmen 3 lt su da içiyorum yürüyüş de yapıyorum kuru kayısılar da denedim önerisi olan var mı🥲
Yasmncm Seyma258 bı caybardagi su içine bı yemek kaşığı zeytinyagi hafif limon sıkın tek seferde için bana bu iyi geliyo
Serap1707 Günde 1 bardak kefir içmeni tavsiye ederim canım o kadar iyi geliyor ki birde sabah uyandığın gibi bir bardak ılık su iç hemen çıkarsın
Zuhal_Y Magnezyum bana iyi geliyor suda eritilen ayrica meyve tuketirim sebze agirlikli beslenirim ekmegi azalttim birde kuruyemis tuketin bol su