Bugün bende başladım üç hafta haftada birgün 2.5 saat sürecek.Ebe, fizyoterapist ve çocuk doktoru bugün bilgi verdi çok memnun kaldım.Whatsapptan grupla bilgilendirilecekmişiz.Gitmeyi düşünenlere kesinlikle öneririm🌹 Üçüncü derste doğumhaneyide görecekmişiz.Ebe hanımı sevdim umarım doğumda denk geliriz…💕