Naksiye58 Merhabalar 12 haftalık yani 3 aylık hamileyim ama karnım 5 aylık hamile gibi gözüküyor fazlaca büyüdü nedendir acaba ? Böyle olan var mı ? Gaz felan da değil o konuda hiç bir sıkıntım olmadı şükür
Musel Naksiye58 benmde öyleydi canm 3-4 aylıkken 6-7 aylık gözüküyodum snra birden indi hatta herkes senin karnın küçülmüş dedi 1 bucuk ay felan öyle takıldım şimdi tam 6 aylık gibi oldu karnım😂
Aylaa123 Naksiye58 karnınız dardır böyle şeyler problem edilcek şeyler değil kimseyle kendinizi kıyaslamayon herkesin vucut yapısı bünyesi bir değil ne yazıkki bebeğinizin gelişimi önemli sadece . 35 haftalığım benimde karnım çıkmadı mesela ama herşey normal ilerliyor 🌸
mcansu Naksiye58 iç karnınız yoksa çabuk çıkar karnınız muhtemelen ondan dolayıdır eğer sabah kalktığınızda gün içinde akşam vs hep aynı büyükse iç karnınız yok karnınız çıkmıştır yoksa akşama doğru falan daha çoksa sindirimle alakalıdır
Naksiye58 mcansu Yani aslında sabah uyandığımda daha makul akşama doğru baya büyüyor zayıfta biriyim göbek önden gidiyor şuan fena şekilde 😀😀
Nhrr Naksiye58 benim de öyle oldu ilk gebeliğim de son aylarda çıkmıştı. Bunda aynen dediğiniz gibi oldu. İlki kızdı bu erkek acaba cinsiyetle mi alakalı anlamadim. İç karın meselesi olsa ilk gebelikte olmayan göbek ikinci de niye çıksın 😊
Naksiye58 Nhrr Benimde ilk gebeliğimde normal seviyedeydi ama bu bir anda kocaman oluverdi önceki kızdı yoksa dediğiniz gibi erkek bebiş mi geliyor 🙃
Nhrr Naksiye58 kız mideden büyümeye başlarmis, erkek göbegin altından büyümeye başlarmis öyle demişlerdi bana
mcansu Naksiye58 benim de karnım erken çıktı çabuk büyüyor oğlumda da öyleydi ikincide daha da erken çıkmaya başladı 15 haftalık hamileyim gören doğum yakın mı diyor 7 aylık görünüyorum 😬 ki daha hiç kilo almadım üstüne kilo verdim Akşamları biraz daha gün içindeki yedikleriniz gaz vs ile büyüyor Oğlumdaki son zamanlarımda bakıyorum da foto olacak devasa bir göbekmiş 😅 ama zor oluyor ister istemez
Feri0311 İkinci gebeliklerde karnın direk büyümesi normalmiş diye okumuştum biryerde..Nitekim 2. Gebeliğim benimde erkenden büyüdü
GulsenUlu Naksiye58 benim de ayni, yalniz degilsiniz 🥲 hamile oldugumu birazcik saklayabilseydim 🫠🥲 herkesin yapisi farkli, o yuzden normal. Benim mesela yanlarim dar, ileri dogru buyuyormus o yuzden.
EceQueen Naksiye58 aynen 3 aylıkken kocamannn oldu, 6 aylıkken daha kocamann sonra bi sabitlendi😁 şimdi 9 aylığım normal seviyelerde, sonradan yakaladım normal sınırları
En_Naz Naksiye58 hayırlısı olsun tecrübe olarak yazıyorum benimde öyleydi ama 2.ci 3. hamileliklerde böyle oluyor sizin kaçıncı eğer ilkse bile iç karnın belki dardır