Zeyomeroglu Arkadaslar geçen hafta ilaçlı rahim filmi çektirdim ve iki gündür falan ozellikle sol tarafımda rahatsız edici iğne batması gibi bi kaynama gibi bi ağrı var saliselik rahatsız ediyor yumurtlamamda geçti sizce neden oluyor bu
Yldrmmmm Zeyomeroglu bende de vardı bugün hastaneye gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı ondan olabiliyormış
Nur92 Zeyomeroglu Zeyomeroglu benim de aniden bıçak batar gibi ağrı saplanıyordu tahlilde kum döktüğüm çıktı sistit varmış bu kasık ağrısı yapıyormuş
Smyydlgcc Zeyomeroglu Rahim filminde tüplerin içinden ilaç geçiyor, ondan kaynaklı olabilir. Genelde film ardından hamile kalan çok oluyormuş. Bende olmadı ama yine de dikkatli olun 🤗
Yldrmmmm Zeyomeroglu bende de yanma yoktu hatta temmuz ayında kadın doğumda test falan yaptırdığımda bir sıkıntı da yoktu ama bugün böyle çıktı anlam veremedim ilacı da adet günüm gelene kadar içmek istemiyorum ne olur ne olmaz diye 😅