svggii0 Arkadaşlar işsizlik maaşı alacağım alacığım tutarın yanında SGK PRİM 2400 yazıyor o ücrette yatıralan parayla yatacakmı yoksa sigorta olarak mı işlenecek bilen varmı acaba
seyma0661 svggii0 en son aldığın maaşın üzerinden hesaplama yapılacak. Tam maaş vermiyorlar ama %60ı galiba