Minnozz Merhaba anneler. Nişan mi geliyo normal mi anlamıyorum. Nokta nokta kan geliyo iki gündür bazen biraz dhaa fazla . Sancı yok sadece lekelenme var. Başına böyle olay gelen varmı.
Bigsecret3 Minnozz canım belki Nisan olabilir veyahut olmayabilir bilemeyiz doktora git bence son haftalardasın birde ciddi haftalar buda en azından bir baksınlar
Minnozz Bigsecret3 İlk oğlumda direk Nisan geldi ama gunumdu bunu bilemedim sancım da yok suyum falan da yok ara ara oluyo bugün hiç olmadı nerdeyse dün biraz oldu sadece