ssevilmommy Kızlar normalde üst midemi dolu hissediyordum bugün sanki boşaldı gibi yani nasıl tarif etsem karnım indi gibi. Neden olmuş olablr muayenem cuma günü. Bide hareketlerini kasıkta hissediyorum
adamama ssevilmommy merhaba , bebeğin normal doğum pozisyonunu almış olabilir ben de aynı şikayetler ile bugün doktora gittim bebeğim baş aşağı pozisyona gelmiş :)
ssevilmommy adamama baş aşağı döndügğnü bende düşündüm aslında ama hareketlerini kasıkta hissedince anlam veremedim🙃
FKRKS29 adamama bizimde 31. Hafta baş aşağı konumlanmış, doğum pozisyonunu aliyo artık dedi 37 gibi sancılarını baslar senin dedi😅🙈 o zaman bormal yani bu haftalarda dogum pozisyonuna gelmesi 🥰 sağlık ile hayır ile alırız insAllah hepimiz kucağımza🥰
adamama ssevilmommy baş kısmı o bölgeye denk geliyor benimkinde durum böyleydi 😇 tabiki doktorun görüşü daha önemli 🌸
adamama FKRKS29 Amiin inşallah 🙏🏻♥️ yani 30un başında dönmüş olması sancıların erken başlayacağı anlamına mı geliyor benim doktorum yorum yapmadı da 😇
FKRKS29 adamama bilmiyom kii benimki öyle dedi gayet pozisyona yerleşmiş gozukuyo 37 gibi başlar sancıların dedi ama insan o an hiç bisi sormak gelmiyo ya aklına 🙈🥰😅 bakalım 3 hafta sonra ilk nst ye cagirdi
adamama FKRKS29 kesinlikle benim de hiç aklıma gelmedi beni nstye soktu ama sancım çıkmadı belki de bu yüzdendi 😂