--sy 34+1deyiz, kasık ağrılarım artmaya başladı bi süredir vardı ama son bir haftadır daha çok arttı aynı zamanda normal akıntılarım da artmaya başladı. kasık ağrılarımın yanısıra adet ağrısı gibi bacak ağrılarım da başladı belirtiler mi sizce?
Queen_Mom_ --sy --sy benim de o haftalarda başladı dediğiniz ağrılar şuan 38+4 üm gittikçe daha şiddetleniyor vajina ağrısı bacak ağrısı zor oturup kalkıyorum Kafa aşağıya baskı yaptığı için oluyormuş 🥰
--sy Edadlgc son bir haftadır her an doğurcakmışım gibi psikolojilere girdim sinirim bozulmaya başladı 😂
--sy Edadlgc 10 gün önce kontrole gittiğimde 1900 grdı doktorum bu şekilde doğsa küveze girer demişti 10 günde çok kilo aldığınu düşünmüyorum o yüzden gelceksen gel de diyemiyorum iki arada bi derede gidip geliyorum 😂
Symdnz1 --sy muz ceviz ikilisini aynı anda yiyin, tam yağlı kaşarı da sık sık tüketin. Bebeğe çok iyi geliyor. En azından daha da geriye düşmez bebeğiniz 😍 akşamları da çiğ kabak çekirdeği çitleyin bir kase
Queen_Mom_ --sy 39 a gircem nerdeyse benim göbek hala yukarda hiç gelmeye niyeti yok gibi ☺️ zamanın da sağlıkla gelsinler inşallah 💜
Feyzanurguc Queen_Mom_ kızımda 39+2 de göbeğim yukarıdaydı herkes sen doğuramazsın diyordu yattım kalktım bi baktım karnım aşağıda o gece yine yattım gece saat 3.20 su gelişiiii 39+ 4 akşamına doğurdum bi anlık oluyor
kardelen54 Ya bende 34 oldum sanci değil ama kasilmam çok oluyor özellikle akşamları bebek kendini bir yere topluyor sırtıma filan agri giriyor o an korkuyorum inşallah erken gelmez
Mucizeayla kardelen54 bacım sende ben gibi doğum sancısını normal sancı gibi bekleme ben ilk gebeligimde doğum sancısını iğne batması gibi beklerdim yani bir yerimiz sancir ya öyle sancı beklerdim o o sancı değilmiş 😂 doğum sancısı denilen şey tam olarak kasılma ama tam adet olmadan önce alt karın rahim tarafı kasılıyor ya kaba bi ağrı o doğum sancisiymis haberin olsun.
kardelen54 Mucizeayla yani bilmiyorum ilk gebelik olduğu için sanci değil de bebek kendini topluyor surekli onu hissediyorum sadece sonra,kendini salıyor saniyelik cumartesiye randevu aldım gideceğim aslında geçen hafta doktoruma söyledim alttan bakmak istedi korkuma baktirmadim bu hafta mecbur baktiricam galiba
Mucizeayla kardelen54 korkmayın hiç bişey olmuyor ben hep alttan muayene olmak zorunda kalmıştım kendinizi kasmayın başka şeyler düşünüp derin nefes alın yeter 😊