Kaçıncı haftanızdasınız? Doktorum bana da bebekte gelişim geriliği var, plesenta yeteri kadar besleyemiyor 37. Hafta da almamız gerekebilir dedi şuan 34+1 haftalığım. Nolur nolmaz herşeyi ayarladım hastane çantam dahil.
İnşallah bol bol dua et bebeğin sağlıklı doğar Allahın izniyle🤲🏻 moralin yüksek olsun