Kızlar 21 haftalık gebeyimde bugün kontrolde doktor çok hareketli olduğunu söyledi el kol yapıyor bana dedi falan güldü. Kızların bu kadar hareketli olması normal mi ? Herşeyden nem kapar oldum hareketli olsa takıyorum hareketsiz olsa takıyorum o moddayım bu ara 😏