Bugün tam 35 haftalık olduk. Hamileliğimin başından beri sürekli beyaz veya şeffaf renkli akıntılarım oluyo yani iç çamaşırında nasıl bir leke bıraktığını biliyorum. Bugün iç çamaşırımı değişirken farklı bir leke gördüm beyaz akıntıyla beraber renk bırakan bir akıntı daha olmuş. Krem rengindeydi çamaşırım o yüzden kan mı kahverengi mi ayırt edemedim ama kesinlikle koyu renkli bir şeydi. Tuvalete gittim peçeteye sildiğimde hiçbir şey yoktu normal beyazdı yada şeffaf bilmiyorum ama peçeteye herhangi bir iz geçmedi. İdrar yolu enfeksiyonum yok şuan 3-4 gün önce idrar testi verdim çünkü temizdi. Zaten dışarda lavabo da kullanmadım evdeyim hep. Bu iç çamaşırımdaki leke nişane falan olabilir mi? Yada ne olabilir gitmedim doktora peçeteye bir şey gelmedi diye ama aklım da kaldı biraz?