40+2 deyim sancım çıkmıyor sadece ara ara bel ve ayak ağrısı oluyor hurma ananas tüketiyorum hareket Squat yapmaya çalışıyorum bebek 4 kilo dedi doktor bugün talesemi taşıyıcısıyım normal doğumda zorlanırsın fazlamdan kaybedersin dedi doktor kafam allak bullak