6 haftalık hamileyim 4 gündür kanamam vardı ama kahverengi renktte bugün doktora gittim azalıyor ama bitmiyor diye progestani fitil olarak yazdı. Ayrıca duphaston kullanıyorum .progestani ilk kez bugün kullandım ama kanama kırmızı su gibi geldi tuvalete çıkınca korktum .bunu yaşayan var mı