Merhabalar tüp bebek yapan pozitif gören ve 5. Haftasında yoğun kanama yaşayan varmı
Afedersiniz yoğun ve pıhtılı şekilde kan boşalması oldu acile gittik düşük oldu sandım ama olmamış
Kan uyuşmazlığından olabilir dediler yarın kan uyuşmazlık iğnesi yapılacak böyle olup bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alan var mı 🥹🤲🏻