Atmacaa Kızlar merhaba 6 haftalık gebeyim gebelik sürecinde lazer yapılıyor mu aranızda yapan var mı acaba doktor kontrolüme daha var merak ettim acaba fikri olan yazabilir mi normalde evde yapıyorum lazeri kendim
Epifizbezi Atmacaa hiç riske atma bende gebeyken devam etsem mi etmesem mi diye düşünürken bi baktım doğurdum zaman çok hızlı geçiyor hemde zararlı :) doğurduktan sonra istediğini yap
momofmychildren Atmacaa Lazer tavsiye edilmiyor hatta benim doktorum 37.haftaya kadar ağdayi da yasaklamisti
Atmacaa momofmychildren ben bir ve ikinci gebeliğimde hep ağda yaptım gebelim sonuna kadar bi sakınca olamamıştı
Nazsuuu minikbebegim06 doktor agdayi yasaklamış ya o yüzden sordum ztn mecbur ağda yapılacak böyle hastaneye mi gidilir
Senemunal Hamile kalmadan önce lazere gitmiştim 7.ayıma giricem iyi ki de gitmişim kendimize yaptığımız en güzel yatırım bence. Ben hamile kalınca kıllanırım tekrar diye düşünmüştğm ama sıfır kılla devamkeee😁😁😁
Balkan77 Senemunal benim tekrar çıkmaya başladı lazerli olduğum halde 😭😭😭 tam bitmemişti zaten ama çıkmasını beklemiyordum senin gene iyi 😭
Bezelyelerimm Atmacaa bende braun var bugün doktoruma sordum rıske atmamıştım 2 aydır kullanmadım bugun sorduğumda kullanabılırsın dedı sorun olmadıgını söyledi