Hanımlar merhaba bişey sormak istiyorum ilk defa başıma geliyor . Bır kaç gündür midemde yanma vardı zaten bide karın ağrısı ve mide batması da buna eşlik etmeye başladı mide suyu geliyor adet olacakmış gibi bir ağrı oluyor gidip geliyor üşüttüm mü yoksa ? ikinci hamileliğim ama ilkinde hiç böyle şeyler yaşamadım çok rahattı ve sezeryan doğum yaptım 36+2 günlük hamileyim artık doğsun istiyorum ya