Hgmom1 Merhaba arkadaşlar 23 Eylül’de aşılama oldum. Bugün çatlatma iğnesi 11, aşılamanın 9. Günü.. 7 Ekim’de regl gözüküyor beyaz kremsi akıntı geliyor 2 gündür.. yumurtlama değildir diye düşünüyorum. Böyle gebelik belirtisi olan var mı 🤲🏻
Esrardc Hgmom1 canım fitil kullanıyosundur büyük ihtimalle bende aynı tarihlerde aşılama oldum aynı gidiyoruz fitilden dolayı baya akıntı oluyor
Hgmom1 Esrardc hiçbir şey vermedi bana sadece proxyfemin diye ilaç verdi. Bende şaşırdım hatta ilaç vermeyince burada çok kişiden duyuyorum verdiğini
Hgmom1 Esrardc vallaha bende fazla memnun kalmadım doktordan ilgisi hiç yoktu.. olumsuz olursa ki inşallah olmaz doktorumu değiştirip bir kere daha denerim
Dilan-F Merhaba 29 eylül bende catlatma ignesi oldum ve 2 ekim asilama oldum . Banada fitil verilmedi suanlik cok sukur iyim sadece kasik agrilarim oluyor hafif .. 2 senedir evliyim gebelik olusmadi ve ilk önce asilama yapalim dedi doktorum . Yarindan itibaren duphaston kullanicam sabah ve aksam .
Royem62 Dilan-F aynı gün aşılama olmuşuz canım ban ada duplashton verdi birde enox iğne verdi kan sulandırıcı bakalım hayırlısı inşallah 30 eylülde çatlatma iğnemi oldum ovitrelle 2 ekimdede aşılamamı oldum
Hgmom1 Esrardc inşallah canım azda kaldı zaten aslında cuma günü kan vermek istiyorum çatlatma iğnesinin 14. Günü olacak
Esra20516 Dilan-F Ama kural var dediler 3 yıllık evli olmamız gerekiyormuş bende 2 senelik evliyim rapor çıkıcak mı acaba merak ediyorum regl günümü bekliyorum ilaçları almak için nasıl oluyor bu rapor işi acaba
Dilan-F ABC1 doktorunla iletisime geciceksin canim kendi kafana gore hazirlamicaksin o sana evrak soylicek sen hazirlicaksin ve doktorunun sekreterine vericeksin onlar rapor cikariyor
Dilan-F Esra20516 canim benim 3 senelik resmi nikahim vzr 2 sekelik evliyim aslinda 1 sene önceden nikah kiydik .