Merhaba bende ilk haftalar asiri mide bulantisi ve mide agrisi nedeniyle doktorum yazmisti beni rahatlatmisti , mide bulantilarim gectikten sonra ilaci kullanmayi biraktim , 1 kutu bitmemistir bile 15-20 adet falan kullandim , ama sakin doktoruna danismadan boyle birsey yapma yinede guzelimm