Ceylanarc çok geçmiş olsun canım. Ama kabul etmemek diye bşy yok ben özelden 34 haftada devlete geçtim randevu aldım direk gittim doktorla konuştum Hocam durum bu diye bende senin gibi çok sorun yaşadığım için gittim doktor tabi ki kabul ederim o ne demek dedi. Lütfen hastaneye gitmeden randevu al direk doktorla görüş şikayet et özel değil sonuçta öyle saçma iş mi olur.!!! Haftan daha 33 son ay diye bşy yok doğum yapsan bunu biz takip etmiyoruz diye almayacak mi tövbe ya😡