Kızlar selam bende tam 38+3 üm suan için bir belirtim yok ama doktor bebek 4kg geçerse normal doğum zor olabilir dedi benim boyumda pek uzun değil cünkü. İstiyorsan pazartesi doğumu başlatabiliriz dedi. Suni sancıyla başlatabiliriz dedi. Acıkcası cok kararsızım hayırlısı ile doğurmak istiyorum artık ama bebeği bekleyim mi yoksa pazartesi doğumu baslatsınlar mı karar veremedim. Sizce süreç nasıl olmalı?