SeymanurAslan ben 8 sene önce evlenirken tüm evi ikeadan döşedim. Hem daha uyvuna gelmişti hem de benim tarzıma göre oldu. 1 tanesi şehir dışı olmak üzere 4 kere taşındım. Hiçbirinde eşyalarım zarar görmedi hala taş gibiler. Ama eşim nakliyecelere çok fazla söktak yaptırmadı onlar bozabiliyorlar vida yerlerini. Ayrıca ek olarak dolap içine bir şey eklemek istediğimde hala gidip ikeadan alabiliyorum çoğu ürünü sürdürülebilir ve zamansız olduğu için. Şimdi ikizlere hamileyim beşiklerini ikeadan aldım. Dolabını da ikeanın planlayacısını kullanarak yapmayı düşünüyorum. Ben kesinlikle tavsiye ederim. Her ürününün kalitesi olmayabilir ama bu çoğu markada böyle. Başka markalardan eşya alan arkadaşlarım çok sorun yaşamışlardı onları gördükçe iyiki burdan almışım dedim.