Brnaa123 Normal muayene gibiyse dayanılır daha çok acıtıyor mu yoksa 😅 38. Haftada yapıcam diyor doktorum sizin kaçıncı haftada yapılmıştı
aslhnkrts9 Brnaa123 aynısı gibi eliyle bakıyo kendini sıkmazsan hiç acımıyor. Bana 34 de yapılmıştı sanırım daha öncede olmuştu ama bu en netiydi hiç acımadı 😂
irem4556 Brnaa123 Hiç acımıyor kendini kasma serbest bırak sadece ama açıklığa bakma birazcık acıyo sadece
Kevser_1 Bana 37 . Haftada yaptı ben kendimi çok kastım oyuzden acıdı siz kendinizi kasmayın hiç acımaz