Kızlar 32 haftalık gebeyim doktora gitiğimde kafa çapı 31 karın 32 haftalık 1 hafta geri kafası dedi bişey olmaz sorun yok dedi ama ya hep 31 haftada kalırsa gelişmezse nebilim ya panik oldum ben aklımda bin bir türlü soru biley olur mu başına gelen varmı kilosuda 1900 gr sizce normalmi