Merhaba kizlar 38+3 ilk gebeliğim 3 haftadır çok ağrım var. Dr normal doğum olur dedi ama 150 boyum son dakika sezeryana alabiliriz dedi çok tereddütteyim nasil olacak diye bu durumda olan var mıydı birde doğum belirtileriniz nelerdi suyun veya nisan olamadan doğuma giden var mi